uomi

uomi

uomi

uomi

از باغ و ویلاتون چطور محافظت کنید


سیستم حفاظتی و امنیتی دزدگیر باغ و ویلا(نصب دزدگیر،اعلام حریق،اطفا حریق،دوربین مداربسته) با توجه به بزرگ بودن مکان و خالی بودن آن و احتمال زیاد سرقت و دزدی برای صاحبان باغ و ویلا امری مهم و ضروری است. امروزه به جای نگهداری از چندین سگ نگهبان در باغ و احتمال حمله آن ها به صاحبان باغ و ویلا و هزینه سرایدارد، دزدگیر باغ و ویلا امری ضروری و مهم برای باغ دارها جهت حفظ امنیت باغ ویلا از ورود افراد متفرقه می باشد و درصورت استفاده از این دزدگیر های باغ و ویلا امنیت آن بالا رفته و صاحبان باغ با خیال راحت ویلای خود را ترک کرده و در تعطیلات و اوقات فراغت با خیال راحت از ویلا یا باغ خود استفاده می کنند.

 

تردد حیوانات، پرندگان و افراد متفرقه یکی از مشکلات باغ ها در ویلاها می باشد که استفاده از دزدگیر اماکن با سنسورهای چشمی و خطی جهت تشخیص ورود اشخاص و حیوانات امری مهم و ضروری است.دزدگیر پارادوکس یکی از بهترین گزینه ها برای اجرای این سیستم و مدیریت و کنترل ورود اشخاص ناشناس به باغ و ویلا می باشد.

برای انتخاب دزدگیر مناسب باغ و ویلا با توجه به استفاده آن در داخل ساختمان باغ یا بیرون باغ دزدگیر باغ  و ویلا مناسب باید انتخاب شود.و همچنین در صورت بزرگ بودن باغ باید از سنسورهای چشمی قوی جهت تشخصی شی از فاصله دورتر استفاده شود.

دزدگیر پارادوکس، دوربین مداربسته بوش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد