uomi

uomi

uomi

uomi

بهترین برند دزدگیر اماکن

دزدگیر پارادوکس ساخت محصول شرکت پارادوکس یکی از بهترین محصولات محافظتی ساختمان با کیفیت بالا و تنوع زیاد قابل نصب بر روی تمامی دستگاه های مرکزی سیستم اعلام سرقت پارادوکس می باشد.شرکت فنی مهندسی آموت نمایندگی دزدگیر پارادوکس می باشد و خدمات تخصصی در این زمینه به مشتریان خود ارائه می دهد.

سیستم اعلام سرقت اماکن هوشمند یا دزدگیر به عنوان یکی از فاکتور های مهم سیستم امنیت ساختمان مسکونی و تجاری، فروشگاه ها، مراکز اداری،سازمان ها و.... جهت جلوگیری از سرقت اماکن یا اعلام سرقت های مسلحانه و حفاظت از ساکنین استفاده می شود.سیستم اعلام سرقت وسیله ای است که به هنگام گذر شی یا فردی از حریم محافظت شده با اعلام صدای آژیر و یا تماس تلفنی این عمل غیرقانونی را به فرد اعلام می کند.دزدگیرهای موجود در بازار هر چند از لحاظ ظاهری در انواع و اشکال مختلفی ارائه شده اند، ولی همگی آنها دارای یک ساختار مشترک می باشند.

اکثر سیستم های اعلام سرقت دارای یک خط تحریک بسته ، که محل وصل حسگرهای بسته می باشد،ودارای کنترل از راه دور(ریموت کنترل ) جهت روشن و خاموش کردن دستگاه هستند. همچنین مدارهای سیستم اعلام سرقت شامل مدار فرستنده-گیرنده ، مدار شارژ باتری اضطراری و مدار آژیر میباشد و در نهایت دزدگیرهای پارادوکس ممکن است مجهز به تلفن کننده خودکار در هنگام تحریک نیز باشند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد